19 Kasım 2012 Pazartesi

Paşabahçe'nin Kedileri

Her zaman heryerde kedili ürünleri görmek mümkün ve ben bunları görünce kesinlikle kendime hakim olamıyorum hepsini tek tek inceliyorum =).
Paşabahçeye'de ne zaman gitsem mutlaka kedili birşeyler görmüşümdür ve hepsine elime sürmüş incelemişimdir.
Bu yazıda da orada beğendiğim bir kaç üründen bahsedicem.



İlk olarak klasik artık heryerde olan silikon kapaklar.Aslında bu tarz ürünleri pek sevmiyorum ama sadece üstündeki kediler için alıp mutfakta dekor olarak bile kullanabilirim =D.
Fiyat olarak fena sayılmazlar tanesi 15tl.
Ama ben bunlardan almaktansa diğer ürünleri almayı tercih ederim.




Kapı süsleri ve askı.
Bunları mağazada görememiştim yokmuydu yoksa benim mi dikkatimi çekmedi bilmiyorum ama dikkatimi çekmemesi imkansız.
Hepsine bayıldım dördünü de alıp evin ayrı ayrı yerlerine asasım geliyor.
Ama favorim gri kedi Dumanım gibi.Aslında bu grili olanı ilk olarak anneannemin komşusunun kapısında görmüştüm ve her oraya gidişimde çantama atasım geliyor doğru ya doğru şimdi.Hiçde aklıma gelmezdi paşabahçede satılıyor olması.İnternet sitesinde gezinirken gördüm ve fiyatı görüncede biraz şaşırmadım desem yalan olur acayip uygun fiyatları.
Kapı askıları 7.50 tl ile 13 tl arasında, askı ise 21.50 tl.
Gayet uygunlar ve evde en azından birinin olması gerek =D.

Bundan sonraki çeşitler kahve severlere göre ve benim gibi kupa severlere uygun.Ben hem kahve hem kupa sevdiğim için bu ürünlerin hepsi kesinlikle sahip olmak istediğim ürünler.



İlk olarak türk kahvesi bardakları.Bayıldım, bayıldım, bayıldım.Ama tek eksiği sanki bunlara uygun birer tane su bardağı sanki.Şimdi bunlarda kahve içerken normal bir su bardağı olur mu hiç kedili olması gerek su bardağınında =P (kedi çılgınlığı artık son safhada).
Fiyat olarak kırmızılı olan 16 tl (biraz pahalı ama çok tatlı), siyah olan 7.50 tl. Tabi bunlar indirimli fiyatlarıymış.Değer bunlara da ama.



Ve son nokta kupalar.Biraz daha çeşidi var, bunlar sitesinde bulunan ürünlerden benim seçtiklerim.
Bilmiyorum bana mı öle geliyor ama sanki mağazada daha fazla ürün vardı belkide yoktu emin olamıyorum şuan.
Kupaların hepsi birbirinden güzel, birbirinden sevimli.Hepsine sahip olmak istiyorum.
Doğum günümde herkes bir tane alsa süper olur aslında =D.
Fiyatlar 8 tl ile 18 tl arasında gayet uygun değer bunlara.


Aslında bunları ilk paşabahçede gördüğümde annem seç birini al demişti ama ben seçememiştim ah kafam ah.O kadar kedi arasından hangisini seçeceğimi şaşırmıştım tabi annemde beni o kadar beklemeden çıktı gitti bende alma fırsatını kaçırdım.Ama elbet bir gün bir şekilde hepiniz olmasanız da bir kısmınız yada bir kaç taneniz benim olacaksınız =D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder